Lees onze nieuwe whitepaper over AI taalmodellen →

Expertise Werkwijze Over ons Blogs Cases EN
Neem contact op
eurocross

Grip op je
medische informatie
in noodsituaties

Klant Eurocross
Datum juli 2020
Product Klantenportaal

Het digitaal dossier van Eurocross

Het Digitaal Dossier is een veilige, online opslagplaats voor belangrijke documenten en informatie. Dit zorgt voor optimale zelfredzaamheid van de klant, waardoor er 25% meer tijd beschikbaar komt voor het telefonisch supportteam. Door de digitale en persoonlijke gebruikerservaring van de applicatie en ruimte voor kwalitatieve ondersteuning is de klanttevredenheid verbeterd.

 

 

Eurocross Assistance biedt hulp aan mensen in nood over de hele wereld. Om deze hulpverlening te optimaliseren ontwikkelden wij samen met TJIP en Koos Service Design het Digitaal Dossier. In deze digitale klantomgeving kunnen klanten het gehele dossier inzien. In deze omgeving hebben klanten altijd de juiste informatie tot hun beschikking.

Vanuit de klant ontworpen

In samenwerking met Koos Service Design is uitvoerig onderzoek gedaan naar de behoeftes van de eindgebruiker. In dit proces zijn interviews gedaan met ervaringsdeskundigen en klanten. Het resultaat is een ontwerp van een applicatie dat de klant centraal zet. Omdat de klant van Eurocross zich vaak in een stressvolle situatie in het buitenland bevindt, is met name het gebruiksgemak en de logica belangrijk. De gedachtegang van de gebruiker moet in de app zo goed mogelijk worden afgevangen. 

Gebouwd voor elke situatie

Voor een optimale gebruikerservaring zijn stabiliteit en het 100% doorkomen van alle meldingen prioriteit. Het wel of niet doorkomen van een melding kan namelijk ernstige gevolgen hebben. Hierom is extensief getest op zowel functionaliteit, scenario en technisch falen met een uiterst stabiel en veilig systeem als gevolg. Daarnaast is het belangrijk dat het systeem dezelfde gebruikservaring biedt op elk denkbaar apparaat met internet. De software is daarom een progressive webapplicatie die volledig cross-platform is te gebruiken. 

 

Meerwaarde voor Eurocross én de klant

Verbeterde klantervaring

  • Gemak – Klanten kunnen alle belangrijke documenten en informatie op één plek bekijken. Ze hoeven zich geen zorgen te maken dat ze belangrijk papierwerk kwijtraken.
  • Zelfredzaamheid – Door zelf toegang te hebben tot het persoonlijke dossier zijn klanten zelfredzamer. Dat betekent dat ze zelfstandig snel en adequaat kunnen handelen in noodsituaties.
  • Veiligheid – Het dossier is beveiligd en werkt op een beveiligde server. Klanten kunnen erop vertrouwen dat hun informatie veilig is.
  • Gemoedsrust – In geval van nood kunnen klanten er zeker van zijn dat helpers snel en gemakkelijk toegang hebben tot de informatie die ze nodig hebben.

Optimale hulpverlening

  • Tijdsbesparing – Het dossier helpt helpers tijd te besparen door alle belangrijke informatie die ze nodig hebben op één plek te hebben. U hoeft geen tijd te verspillen aan het zoeken naar verloren of zoekgeraakte papieren.
  • Efficiënt – Het dossier helpt helpers efficiënter te werken door hen snel en gemakkelijk toegang te geven tot klantinformatie.
  • Nauwkeurig – Het dossier helpt ervoor te zorgen dat helpers nauwkeurige informatie hebben over klanten en hun behoeften. Dit helpt verwarring en misverstanden tijdens een noodsituatie te voorkomen.

 

 

Resultaat

Tijdsbesparing 25%
Klantervaring A+

"Developers denken mee vanuit (eind)klantbelang en maken daarmee een product dat nog mooier,beter en efficiënter is dan ik als klant voor ogen had."

Helga Boessenkool

Quality Consultant Eurocross Assistance

Waarom werken met SevenLab?

Een prettige samenwerking, met robuuste en innovatieve software als resultaat.

Meer lezen

Robuust

Onze 16 jaar ervaring garandeert topbeveiliging in onze portals, apps en procesautomatisering software.

Innovatief

We integreren de nieuwste tech zoals AI en taalmodellen, altijd vooroplopend in technologie.

Persoonlijk

Ons dynamische team maakt elke samenwerking zowel leuk als productief.